14 – Reklamácia a ako otvoriť spor na Aliexpress – Dispute order
POZOR: Aliexpress zmenil formu reklamácie. Prečítajte si návod 14 i návod 31.
31 – Nový spôsob otvorenia sporu / reklamácie na Aliexpress
Toto video je zamerané na otvorenie sporu v prípade, že so zásielkou nie je niečo v poriadku. Nebojte sa otvoriť spor a získať svoje peniaze späť. Podľa tohto návodu to určite zvládnete. Reklamácia na Aliexpress je férová.
Dôležitý e-mail od Aliexpress
Najprv vám ukážem email, ktorý vám chodí od Aliexpress. Takéto emaily určite neignorujte, pretože vás upozorňujú na to, že Vám bude čoskoro končiť vaše ochranná lehota Purchase protection. Je to doba, kedy je možné potvrdiť prijatie tovaru alebo naopak ho reklamovať otvorením sporu kliknutím na Open Dispute. Alebo môžete túto ochrannú lehotu predĺžiť kliknutím na Request to extend Purchase Protection.
Otvorenie sporu
Teraz prejdeme na stránky Aliexpress, pôjdeme do objednávok a tam si nájdete tovar, ktorý chcete reklamovať. Nájdite si tovar, na ktoré chcete otvoriť spor. Môžete to urobiť buď kliknutím na Open Dispute alebo View Detail. Ak kliknete na Open Dispute, tak sa dostanete na rovnakú stránku ako keby ste klikli na View Detail. Zobrazí sa Vám číslo objednávky, status, že tovar bol predajcom zaslaný. A pre Vás dôležitý Reminder, kedy Vám končí ochranná lehota.
Pokračujte v čítaní tohoto článku na stránke 2 a dozviete sa tiež ako vyplniť formulár a celý postup reklamácie
2 thoughts on “14 – Reklamácia a ako otvoriť spor na Aliexpress – Dispute order”
dá sa reklamovať hocičo????
ano
Comments are closed.