14 – Reklamácia a ako otvoriť spor na Aliexpress – Dispute order

Autor: Slovensky Aliexpress
utorok, 8 máj, 2018

Komentáře: 3 komentáre.

1 Hviezdička2 Hviezdičky3 Hviezdičky4 Hviezdičky5 Hviezdiček (680 hlasov, priemer: 4,99z 5)
hodnoceniLoading...

POZOR: Aliexpress zmenil formu reklamácie. Prečítajte si návod 14 i návod 31.

31 – Nový spôsob otvorenia sporu / reklamácie na Aliexpress

 

Toto video je zamerané na otvorenie sporu v prípade, že so zásielkou nie je niečo v poriadku. Nebojte sa otvoriť spor a získať svoje peniaze späť. Podľa tohto návodu to určite zvládnete. Reklamácia na Aliexpress je férová.

Dôležitý e-mail od Aliexpress

 

Najprv vám ukážem email, ktorý vám chodí od Aliexpress. Takéto emaily určite neignorujte, pretože vás upozorňujú na to, že Vám bude čoskoro končiť vaše ochranná lehota Purchase protection Je to doba, kedy je možné potvrdiť prijatie tovaru alebo naopak ho reklamovať otvorením sporu kliknutím na Open Dispute. Alebo môžete túto ochrannú lehotu predĺžiť kliknutím na Request to extend Purchase Protection.

Reklamácia na Aliexpress alebo ako otvoriť spor

Otvorenie sporu

Teraz prejdeme na stránky Aliexpress, pôjdeme do objednávok a tam si nájdete tovar, ktorý chcete reklamovať. Nájdite si tovar, na ktoré chcete otvoriť spor. Môžete to urobiť buď kliknutím na Open Dispute alebo View Detail. Ak kliknete na Open Dispute, tak sa dostanete na rovnakú stránku ako keby ste klikli na View Detail. Zobrazí sa Vám číslo objednávky, status, že tovar bol predajcom zaslaný. A pre Vás dôležitý Reminder, kedy Vám končí ochranná lehota.

Reklamácia na Aliexpress alebo ako otvoriť spor

Pokračujte v čítaní tohoto článku na stránke 2 a dozviete sa tiež ako vyplniť formulár a celý postup reklamácie  


Nutná pomôcka každého nakupujúceho na Aliexpress. Ušetrí vám totiž veľa peňazí. A čo všetko dokáže?

1. Porovnáva ceny produktov

2. Zobrazí cenovú históriu

3. Overí dôveryhodnosť predajcu

4. Vyhľadáva podľa obrázkov

5. FB komentáre pre každý výrobok

6. Odkazy na značkový tovar

Viac informácii nájdete na www.AliSuperstar.sk a tiež v našom podrobnom článku , kde vysvetľujeme, čo všetko doplnok vie a ako ho používať.

Pridať do prehliadača


Stránky: 1 2 3 4





Počet komentárov: 3


  1. Prosim o radu. Vyprsala mi pri objednavke ochranna lehota – nedostala som ziadny mail s upozornenim o bliziacom sa ukonceni ochrannej lehoty a priznavam sa ze som zabudla kontrolovat termin, kedze som sa spoliehala na upozornenie mailom. Prislo mi z Ali iba ziadost o feedback, kde bolo v objednavke uvedene: Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
    Problem je, ze objednavka stale nedorazila. Otvorila som spor, predajca odmieta vratit peniaze s tvrdenim ze balik bol podpisany (preklad z prekladaca :)) Navrhol ze mi posle druhe ked ukoncim spor. Chcela by som vediet ci mam sancu uspiet v spore aj ked som presvihla ochrannu lehotu? Viem ze ak ukoncim spor nemusi druhe sandale poslat… Neviem co teraz robit 🙂 Vdaka…


Odpovedať

Aliexpress slovensky, recenzie, skúsenosti, nakupovanie z číny

1. Slovenský Aliexpress - v slovenčine


Viac:
Bvlgari-Aliexpress-watch-earings-necklace-ring
BVLGARI Aliexpress

Tento článok pripravujeme.   BVLGARI

Zavrieť