14 – Reklamácia a ako otvoriť spor na Aliexpress – Dispute order

8
252

Z dôvodu zmeny vzhľadu Aliexpress sme urobili nový článok na otvorenie sporu na Aliexpress. Prejdite prosím na tento nový článok -> 61. Reklamácia / otvorenie sporu na Aliexpress – ako aktuálne postupovať


 

Toto video je zamerané na otvorenie sporu v prípade, že so zásielkou nie je niečo v poriadku. Nebojte sa otvoriť spor a získať svoje peniaze späť. Podľa tohto návodu to určite zvládnete. Reklamácia na Aliexpress je férová.

Dôležitý e-mail od Aliexpress

 

Najprv vám ukážem email, ktorý vám chodí od Aliexpress. Takéto emaily určite neignorujte, pretože vás upozorňujú na to, že Vám bude čoskoro končiť vaše ochranná lehota Purchase protection Je to doba, kedy je možné potvrdiť prijatie tovaru alebo naopak ho reklamovať otvorením sporu kliknutím na Open Dispute. Alebo môžete túto ochrannú lehotu predĺžiť kliknutím na Request to extend Purchase Protection.

Reklamácia na Aliexpress alebo ako otvoriť spor

Otvorenie sporu

Teraz prejdeme na stránky Aliexpress, pôjdeme do objednávok a tam si nájdete tovar, ktorý chcete reklamovať. Nájdite si tovar, na ktoré chcete otvoriť spor. Môžete to urobiť buď kliknutím na Open Dispute alebo View Detail. Ak kliknete na Open Dispute, tak sa dostanete na rovnakú stránku ako keby ste klikli na View Detail. Zobrazí sa Vám číslo objednávky, status, že tovar bol predajcom zaslaný. A pre Vás dôležitý Reminder, kedy Vám končí ochranná lehota.

Reklamácia na Aliexpress alebo ako otvoriť spor

Pokračujte v čítaní tohoto článku na stránke 2 a dozviete sa tiež ako vyplniť formulár a celý postup reklamácie  

0/5 (0 Reviews)

8 KOMENTÁRE

  1. Prosim o radu. Vyprsala mi pri objednavke ochranna lehota – nedostala som ziadny mail s upozornenim o bliziacom sa ukonceni ochrannej lehoty a priznavam sa ze som zabudla kontrolovat termin, kedze som sa spoliehala na upozornenie mailom. Prislo mi z Ali iba ziadost o feedback, kde bolo v objednavke uvedene: Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
    Problem je, ze objednavka stale nedorazila. Otvorila som spor, predajca odmieta vratit peniaze s tvrdenim ze balik bol podpisany (preklad z prekladaca :)) Navrhol ze mi posle druhe ked ukoncim spor. Chcela by som vediet ci mam sancu uspiet v spore aj ked som presvihla ochrannu lehotu? Viem ze ak ukoncim spor nemusi druhe sandale poslat… Neviem co teraz robit 🙂 Vdaka…

  2. Chcem sa spítať objednal som si vonnú lampu , a tá mi prišla ale je úplne nefunkčná ani nesvieti ani nejde parný difuzér , prakticky je nepoužiteľná, no písal som predajcovi cez otvorený spor a poslal som mu aj fotku zapojenej lampy , no predávajuci mi odpísal aby som mu poslal video no žial nejde mi poslať video aj po snahe nakolko sa dá do sporu vložiť len foto a to maximálne do 5 mb veľkosti , chcem Vás poprosiť o radu …Ďakujem

  3. Dobrý deň,
    prosím o radu,vypršala mi ochranná lehota na otvorenie sporu.Mám ešte nejakú nádej na zreklamovanie vyrobku?Ide o telefón,ktorý po 4 mesiacoch prestal reagovať na dotyk,teda je zly display.Komunikujem s predajcom,kde mi navrhol opravu,ale musim zaplatit prepravu 35€.Nieje to pre mna rentabilné a ešte by sa mi navýsili náklady za telefon(53,59€+daň 12€+preprava 35€)a to nieje iste či by po 4 mesiacoch sa nepokazil znova.

  4. Dobrý deň,

    Poprosím Vás o radu, otvoril som spor aj mi bolo uznané vrátenie, ale ako mám teraz požiadať o to vrátenie peňazí?
    Order No:
    98943044049723
    Dispute Reason:
    No tracking information
    Status:
    Dispute Finished
    Refund EUR € 3,58
    Reminder:
    The seller did not respond. You will receive your refund as requested.

    Ďakujem

  5. Dobrý deň. 20.06.22.
    Objednal som si tovar u predajcu, cez Ali expres. Po rozbalení tovaru som zistil,že je nefunkčný. V ten istý deň som otvoril spor. Do prípadu sa zapojil aj Ali expres. Podvodník nevrátil peniaze a ani nový tovar. Na moje požiadanie neposlal ani číslo novej zásielky ani dátum odoslania. Trvá to už pol roka. Neviem ako sa mám priamo na Ali expres obrátiť na akú adresu ,alebo mail.

    • Dobry den, potrebovali by sme viac informacii. Ked sa do sporu zapojil i Aliexpress, o com rozhodol on? Rozhodol, aby Vam predajca poslal znova tovar alebo aby va vratil peniaze? Pozor peniaze sa vracaju s rovnakym datumom ako bol den objednavky.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno