14 – Reklamácia a ako otvoriť spor na Aliexpress – Dispute order

Autor: Slovensky Aliexpress
utorok, 8 máj, 2018

Komentáře: 3 komentáre.


Vyplnenie odpovedí v prípade, že Vám balíček dorazil.

U prvej otázky zaškrtnete, že Vám balíček dorazil a zobrazilo sa Vám ďalšie množstvo otázok na vyplnenie.

  • Vyberte odpoveď, ktorá vystihuje Váš problém (Select your problem from the options below)
    • značka nezodpovedá
    • tovar nie je rovnaké ako v produktových informáciách predajcu
    • veľkosť nezodpovedá
    • farba nezodpovedá tomu, čo ste si objednali
    • materiál nezodpovedá tomu, čo má predajca v produktových informáciách
    • váha nezodpovedá uvedeným produktovým informáciám
    • tovar nebol zabalený
  • Problém kvality tovaru (Quality problems)
    • tovar nefunguje, tak ako by mal
    • tovar je zhrdzavený, vyblednutý
    • zničený tovar (Damaged goods)
    • tovar ste obdržali zničený
    • tovar ste obdržal poškriabaný
    • obal tovaru bol zničený
  • Zvolená doprava tovaru nebola podľa nášho zadania (Shipping method was not as described)
    • Zvolený doprava tovaru nebol podľa Vašeho zadania napr. Chceli ste DHL, ale dorazilo klasickou cestou cez China post.
    • Nedostatok tovaru (Quantity shortage)
    • Balíček bol prázdny
    • v balíčku chýbal tovar
    • v balíčku chýbali doplnky napr. nabíjačka, opasok, atď.
  • Dostali ste sfalšovaný produkt (Received counterfeit goods)
  • Pri tovare buď nezodpovedá materiál, farba, veľkosť, dizajn alebo vôbec funkcie. Produkt nefunguje správne, má nízku kvalitu alebo je to falošný produkt. Ja zaškrtnem tú nízku kvalitu. Potom sa tu ďalej pýtajú, či obdržaného tovaru bolo menej, než ste objednali, napr. že prišiel 1 ks tovaru miesto objednaných 2 kusov. Alebo či prijatý balíček nebol prázdny. Podľa toho vyberiete, čo bol váš problém. Ďalej, či to balenie prišlo poničené – produkt alebo balenie. Ďalšia otázka je na logistický problém, či bol balík bol zaslaný zlou metódou, než ste vybrali. Napríklad DHL, keď ste si vybrali free shipping cez niekoho iného. Ja mám problém len s nízkou kvalitou tričká.

Jak otevrit spor na Aliexpress 6  Jak otevřít spor na Aliexpress new

Pokračujte v čítaní tohoto článku na stránke 4 a dozviete sa tiež 


Stránky: 1 2 3 4





Počet komentárov: 3


  1. Prosim o radu. Vyprsala mi pri objednavke ochranna lehota – nedostala som ziadny mail s upozornenim o bliziacom sa ukonceni ochrannej lehoty a priznavam sa ze som zabudla kontrolovat termin, kedze som sa spoliehala na upozornenie mailom. Prislo mi z Ali iba ziadost o feedback, kde bolo v objednavke uvedene: Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
    Problem je, ze objednavka stale nedorazila. Otvorila som spor, predajca odmieta vratit peniaze s tvrdenim ze balik bol podpisany (preklad z prekladaca :)) Navrhol ze mi posle druhe ked ukoncim spor. Chcela by som vediet ci mam sancu uspiet v spore aj ked som presvihla ochrannu lehotu? Viem ze ak ukoncim spor nemusi druhe sandale poslat… Neviem co teraz robit 🙂 Vdaka…


Odpovedať

Aliexpress slovensky, recenzie, skúsenosti, nakupovanie z číny

Slovenský Aliexpress - v slovenčine

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Ako nakupovat na Aliexpress
Články Aliexpress
Dôležité
Doplnky
Elektronika
GearBest
Móda
Nákupy Čína
Nakupy z ciny
Vianoce
Značky
    Viac:
    Aliexpress 11.11.2017 zlavy sale SK
    11.11. MEGA ZĽAVY v roku 2017 na Aliexpress – informácie

    A už je to tu! Magické dátum 11.11. na Aliexpress sa blíži. A čo si pre Vás tento rok Aliexpress...

    Zavrieť