14 – Reklamácia a ako otvoriť spor na Aliexpress – Dispute order

8
254

Vyplnenie odpovedí v prípade, že Vám balíček dorazil.

U prvej otázky zaškrtnete, že Vám balíček dorazil a zobrazilo sa Vám ďalšie množstvo otázok na vyplnenie.

  • Vyberte odpoveď, ktorá vystihuje Váš problém (Select your problem from the options below)
    • značka nezodpovedá
    • tovar nie je rovnaké ako v produktových informáciách predajcu
    • veľkosť nezodpovedá
    • farba nezodpovedá tomu, čo ste si objednali
    • materiál nezodpovedá tomu, čo má predajca v produktových informáciách
    • váha nezodpovedá uvedeným produktovým informáciám
    • tovar nebol zabalený
  • Problém kvality tovaru (Quality problems)
    • tovar nefunguje, tak ako by mal
    • tovar je zhrdzavený, vyblednutý
    • zničený tovar (Damaged goods)
    • tovar ste obdržali zničený
    • tovar ste obdržal poškriabaný
    • obal tovaru bol zničený
  • Zvolená doprava tovaru nebola podľa nášho zadania (Shipping method was not as described)
    • Zvolený doprava tovaru nebol podľa Vašeho zadania napr. Chceli ste DHL, ale dorazilo klasickou cestou cez China post.
    • Nedostatok tovaru (Quantity shortage)
    • Balíček bol prázdny
    • v balíčku chýbal tovar
    • v balíčku chýbali doplnky napr. nabíjačka, opasok, atď.
  • Dostali ste sfalšovaný produkt (Received counterfeit goods)
  • Pri tovare buď nezodpovedá materiál, farba, veľkosť, dizajn alebo vôbec funkcie. Produkt nefunguje správne, má nízku kvalitu alebo je to falošný produkt. Ja zaškrtnem tú nízku kvalitu. Potom sa tu ďalej pýtajú, či obdržaného tovaru bolo menej, než ste objednali, napr. že prišiel 1 ks tovaru miesto objednaných 2 kusov. Alebo či prijatý balíček nebol prázdny. Podľa toho vyberiete, čo bol váš problém. Ďalej, či to balenie prišlo poničené – produkt alebo balenie. Ďalšia otázka je na logistický problém, či bol balík bol zaslaný zlou metódou, než ste vybrali. Napríklad DHL, keď ste si vybrali free shipping cez niekoho iného. Ja mám problém len s nízkou kvalitou tričká.

Jak otevrit spor na Aliexpress 6                      Jak otevřít spor na Aliexpress new

Pokračujte v čítaní tohoto článku na stránke 4 a dozviete sa tiež 

0/5 (0 Reviews)

8 KOMENTÁRE

  1. Prosim o radu. Vyprsala mi pri objednavke ochranna lehota – nedostala som ziadny mail s upozornenim o bliziacom sa ukonceni ochrannej lehoty a priznavam sa ze som zabudla kontrolovat termin, kedze som sa spoliehala na upozornenie mailom. Prislo mi z Ali iba ziadost o feedback, kde bolo v objednavke uvedene: Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
    Problem je, ze objednavka stale nedorazila. Otvorila som spor, predajca odmieta vratit peniaze s tvrdenim ze balik bol podpisany (preklad z prekladaca :)) Navrhol ze mi posle druhe ked ukoncim spor. Chcela by som vediet ci mam sancu uspiet v spore aj ked som presvihla ochrannu lehotu? Viem ze ak ukoncim spor nemusi druhe sandale poslat… Neviem co teraz robit 🙂 Vdaka…

  2. Chcem sa spítať objednal som si vonnú lampu , a tá mi prišla ale je úplne nefunkčná ani nesvieti ani nejde parný difuzér , prakticky je nepoužiteľná, no písal som predajcovi cez otvorený spor a poslal som mu aj fotku zapojenej lampy , no predávajuci mi odpísal aby som mu poslal video no žial nejde mi poslať video aj po snahe nakolko sa dá do sporu vložiť len foto a to maximálne do 5 mb veľkosti , chcem Vás poprosiť o radu …Ďakujem

  3. Dobrý deň,
    prosím o radu,vypršala mi ochranná lehota na otvorenie sporu.Mám ešte nejakú nádej na zreklamovanie vyrobku?Ide o telefón,ktorý po 4 mesiacoch prestal reagovať na dotyk,teda je zly display.Komunikujem s predajcom,kde mi navrhol opravu,ale musim zaplatit prepravu 35€.Nieje to pre mna rentabilné a ešte by sa mi navýsili náklady za telefon(53,59€+daň 12€+preprava 35€)a to nieje iste či by po 4 mesiacoch sa nepokazil znova.

  4. Dobrý deň,

    Poprosím Vás o radu, otvoril som spor aj mi bolo uznané vrátenie, ale ako mám teraz požiadať o to vrátenie peňazí?
    Order No:
    98943044049723
    Dispute Reason:
    No tracking information
    Status:
    Dispute Finished
    Refund EUR € 3,58
    Reminder:
    The seller did not respond. You will receive your refund as requested.

    Ďakujem

  5. Dobrý deň. 20.06.22.
    Objednal som si tovar u predajcu, cez Ali expres. Po rozbalení tovaru som zistil,že je nefunkčný. V ten istý deň som otvoril spor. Do prípadu sa zapojil aj Ali expres. Podvodník nevrátil peniaze a ani nový tovar. Na moje požiadanie neposlal ani číslo novej zásielky ani dátum odoslania. Trvá to už pol roka. Neviem ako sa mám priamo na Ali expres obrátiť na akú adresu ,alebo mail.

    • Dobry den, potrebovali by sme viac informacii. Ked sa do sporu zapojil i Aliexpress, o com rozhodol on? Rozhodol, aby Vam predajca poslal znova tovar alebo aby va vratil peniaze? Pozor peniaze sa vracaju s rovnakym datumom ako bol den objednavky.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno