Časová os priebehu reklamácie
Na to, ako prebiehal spor k danému tovaru sa môžete pozrieť cez objednávky a kliknutím na Your refund progress.
Teraz už viete, ako otvoriť spor na Aliexpress a v ďalšom článku sa dozviete ako dosiahnút aj vrátenie peňazí na Aliexpress. Reklamácia na Aliexpress je možno jednoduchšia, ako v Slovenskej republike.
- A aby pre Vás bolo nakupovanie na Aliexpress čo najjednoduchšie, tak odporúčame stránky www.AliRecenze.cz . Môžete tam pridávať recenzie na tovar zakúpený na Aliexpress . Už teraz tam nájdete cez 1700 recenzií od ostatných nakupujúcich.
- Ďalej je tu pre Vás pripravená rozsiahla diskusia o Aliexpress. Nemusíte sa báť na čokoľvek opýtať 🙂
- Ak hľadáte overených predávajúcich a tovar, tak tie nájdete v sekcii produkty na www.SlovenskyAli.sk .
- Pre ďalšie super tipy a vychytávky o nakupovaní na Aliexpress sa pridajte na FB stránku Aliexpress – reálne fotky & Inspiration.
- A ak Vám nesadla veľkosť objednaného oblečenia alebo ste si iba objednali väčšie balenie doplnkov do domu, tak ich predajte na Aliexpress BAZARU na stránke www.AliManiacky.sk.
dá sa reklamovať hocičo????
ano
Prosim o radu. Vyprsala mi pri objednavke ochranna lehota – nedostala som ziadny mail s upozornenim o bliziacom sa ukonceni ochrannej lehoty a priznavam sa ze som zabudla kontrolovat termin, kedze som sa spoliehala na upozornenie mailom. Prislo mi z Ali iba ziadost o feedback, kde bolo v objednavke uvedene: Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
Problem je, ze objednavka stale nedorazila. Otvorila som spor, predajca odmieta vratit peniaze s tvrdenim ze balik bol podpisany (preklad z prekladaca :)) Navrhol ze mi posle druhe ked ukoncim spor. Chcela by som vediet ci mam sancu uspiet v spore aj ked som presvihla ochrannu lehotu? Viem ze ak ukoncim spor nemusi druhe sandale poslat… Neviem co teraz robit 🙂 Vdaka…
Chcem sa spítať objednal som si vonnú lampu , a tá mi prišla ale je úplne nefunkčná ani nesvieti ani nejde parný difuzér , prakticky je nepoužiteľná, no písal som predajcovi cez otvorený spor a poslal som mu aj fotku zapojenej lampy , no predávajuci mi odpísal aby som mu poslal video no žial nejde mi poslať video aj po snahe nakolko sa dá do sporu vložiť len foto a to maximálne do 5 mb veľkosti , chcem Vás poprosiť o radu …Ďakujem
Dobrý deň,
prosím o radu,vypršala mi ochranná lehota na otvorenie sporu.Mám ešte nejakú nádej na zreklamovanie vyrobku?Ide o telefón,ktorý po 4 mesiacoch prestal reagovať na dotyk,teda je zly display.Komunikujem s predajcom,kde mi navrhol opravu,ale musim zaplatit prepravu 35€.Nieje to pre mna rentabilné a ešte by sa mi navýsili náklady za telefon(53,59€+daň 12€+preprava 35€)a to nieje iste či by po 4 mesiacoch sa nepokazil znova.
Dobrý deň,
Poprosím Vás o radu, otvoril som spor aj mi bolo uznané vrátenie, ale ako mám teraz požiadať o to vrátenie peňazí?
Order No:
98943044049723
Dispute Reason:
No tracking information
Status:
Dispute Finished
Refund EUR € 3,58
Reminder:
The seller did not respond. You will receive your refund as requested.
Ďakujem
Dobrý deň. 20.06.22.
Objednal som si tovar u predajcu, cez Ali expres. Po rozbalení tovaru som zistil,že je nefunkčný. V ten istý deň som otvoril spor. Do prípadu sa zapojil aj Ali expres. Podvodník nevrátil peniaze a ani nový tovar. Na moje požiadanie neposlal ani číslo novej zásielky ani dátum odoslania. Trvá to už pol roka. Neviem ako sa mám priamo na Ali expres obrátiť na akú adresu ,alebo mail.
Dobry den, potrebovali by sme viac informacii. Ked sa do sporu zapojil i Aliexpress, o com rozhodol on? Rozhodol, aby Vam predajca poslal znova tovar alebo aby va vratil peniaze? Pozor peniaze sa vracaju s rovnakym datumom ako bol den objednavky.