14 – Reklamácia a ako otvoriť spor na Aliexpress – Dispute order

8
251

Vyplnenie formulára a spor

Zobrazia sa Vám otázky, na ktoré treba odpovedať.   1. Odpovedzte, či ste dostali svoj balíček Yes alebo No. Ak kliknete na Yes, rozbalí sa Vám ďalšie políčka na začiarknutie.   2. Napíšte Vaše riešenie

  • Chcete vrátiť celú sumu peňazí Full refund alebo čiastočné vrátenie peňazí Partial refund-amount requested.
  • Chcete vrátiť tovar späť predajcovi? Poštovné platíte vy. Odpovedzte Yes alebo No.

Upozornenie:

  • Ak predajca schváli Váš navrh, tak je spor uzavretý a peniaze Vám budú automaticky vrátené.
  • Ak ste použili na tovar kupóny, tak Caska za kupóny Vám nebude vrátená.
  • Ak vypisuje čiastku napr. 4,12 dolárov, tak Vám vyskočí upozornenie, že môžete písať iba číslice 0-9 a miesto čiarky písať bodku, napíšete teda 4.12

3. Popíšte Váš problém. Napr., źe je tričko roztrhnuté, nevyzerá ako na obrázku, prišiel Vám len 1 ks atď. Počet znakov sa musí pohybovať medzi 4-512. Please write your request detail  = určite píšte Vaše vysvetlenie bez mäkčeňov a dĺžňov alebo priamo v anglickom jazyku.

  • Pridajte fotografie rozpáraného tričká alebo šiat, ktoré nevyzerajú ako na obrázku. Uistite sa, že obrázok nie je veľmi veľký, max 2 MB. Dôkazov pridajte, čo najviac cez tlačidlo Add Attachments.
  • Pokiaľ chcete predajcovia ukázať, že napríklad nesvieti svetielka, tak môžete natočiť video s max. Veľkosťou 200 MB cez Add Video.

Až budete mať všetko kompletne vyplnené, tak kliknite na Submit. Vyskočí informácia, že sa čaká na schválenie od predajcu a ak by neodpovedal do 4 kalendárnych dní, tak by bol spor uzavretý vo Váš prospech.

Jak otevřít spor na Aliexpress 4    Jak otevřít spor na Aliexpress 5

Pokračujte v čítaní tohoto článku na stránke 3 a dozviete sa tiež 

0/5 (0 Reviews)

8 KOMENTÁRE

  1. Prosim o radu. Vyprsala mi pri objednavke ochranna lehota – nedostala som ziadny mail s upozornenim o bliziacom sa ukonceni ochrannej lehoty a priznavam sa ze som zabudla kontrolovat termin, kedze som sa spoliehala na upozornenie mailom. Prislo mi z Ali iba ziadost o feedback, kde bolo v objednavke uvedene: Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
    Problem je, ze objednavka stale nedorazila. Otvorila som spor, predajca odmieta vratit peniaze s tvrdenim ze balik bol podpisany (preklad z prekladaca :)) Navrhol ze mi posle druhe ked ukoncim spor. Chcela by som vediet ci mam sancu uspiet v spore aj ked som presvihla ochrannu lehotu? Viem ze ak ukoncim spor nemusi druhe sandale poslat… Neviem co teraz robit 🙂 Vdaka…

  2. Chcem sa spítať objednal som si vonnú lampu , a tá mi prišla ale je úplne nefunkčná ani nesvieti ani nejde parný difuzér , prakticky je nepoužiteľná, no písal som predajcovi cez otvorený spor a poslal som mu aj fotku zapojenej lampy , no predávajuci mi odpísal aby som mu poslal video no žial nejde mi poslať video aj po snahe nakolko sa dá do sporu vložiť len foto a to maximálne do 5 mb veľkosti , chcem Vás poprosiť o radu …Ďakujem

  3. Dobrý deň,
    prosím o radu,vypršala mi ochranná lehota na otvorenie sporu.Mám ešte nejakú nádej na zreklamovanie vyrobku?Ide o telefón,ktorý po 4 mesiacoch prestal reagovať na dotyk,teda je zly display.Komunikujem s predajcom,kde mi navrhol opravu,ale musim zaplatit prepravu 35€.Nieje to pre mna rentabilné a ešte by sa mi navýsili náklady za telefon(53,59€+daň 12€+preprava 35€)a to nieje iste či by po 4 mesiacoch sa nepokazil znova.

  4. Dobrý deň,

    Poprosím Vás o radu, otvoril som spor aj mi bolo uznané vrátenie, ale ako mám teraz požiadať o to vrátenie peňazí?
    Order No:
    98943044049723
    Dispute Reason:
    No tracking information
    Status:
    Dispute Finished
    Refund EUR € 3,58
    Reminder:
    The seller did not respond. You will receive your refund as requested.

    Ďakujem

  5. Dobrý deň. 20.06.22.
    Objednal som si tovar u predajcu, cez Ali expres. Po rozbalení tovaru som zistil,že je nefunkčný. V ten istý deň som otvoril spor. Do prípadu sa zapojil aj Ali expres. Podvodník nevrátil peniaze a ani nový tovar. Na moje požiadanie neposlal ani číslo novej zásielky ani dátum odoslania. Trvá to už pol roka. Neviem ako sa mám priamo na Ali expres obrátiť na akú adresu ,alebo mail.

    • Dobry den, potrebovali by sme viac informacii. Ked sa do sporu zapojil i Aliexpress, o com rozhodol on? Rozhodol, aby Vam predajca poslal znova tovar alebo aby va vratil peniaze? Pozor peniaze sa vracaju s rovnakym datumom ako bol den objednavky.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno