Potrebujete sa spojiť s reálnou osobou na zákazníckom centre Aliexpress, ale neviete, ako na to? Pripravili sme pre vás jednoduchý návod. Stačí urobiť niekoľko krokov a môžete svoju otázku prediskutovať so živou osobou a nie iba s robotom Eva.
1. Zapnite si chat zákazníckeho centra
Chatovacie okno pre komunikáciu s Aliexpress si otvoríte pomocou ikony Chat Now. Úplne dole na titulnej stránke Aliexpress kliknite na Customer Service. Otvoria sa Vám stránky Aliexpress Help Centra, kde je v spodnej časti stránky možnosť využiť Customer Service.
Kliknite na Chat Now a postupujte ďalej podľa návodu, aby ste sa spojili s reálnou osobou.
2. Kliknite na Payment failed
TIP pre bezstarostné nakupovanie na Aliexpress: Pridajte si do prehliadača doplnok Aliexpress Superstar! Pomôže Vám s výberom správnej dopravy, či už nemusíte nič riešiť so Slovenskou poštou alebo vyplňovaním colného vyhlásenia. Ako si doplnok nainštalovať a filtrovať dopravu nájdete v návode 60. Ako vyfiltrovať produkty s dopravou Aliexpress Standard alebo Saver shipping na Aliexpress. Nakupovanie na Aliexpress je stále výhodné, stačí sa len riadiť našimi radami. Aliexpress Superstar je zadarmo a ponúka množstvo ďalších funkcií, ktoré pri nakupovaní oceníte.
3. Kliknite na Other order issues
4. Kliknite na Extra Money
5. Kliknite na NO
V tomto kroku Vám Aliexpress ponúka, že môžete objednávku zrušiť a objednať si tovar v inom obchode. To, ale teraz nie je Vaším cieľom, takže vyberie NO (NIE).
6. Kliknite na Chat with an agent now
7. Spojili ste sa so živou osobou na zákazníckej linke Aliexpress
Do tohto chatu môžete napísať Váš problém. Môžete priložiť obrázok cez Send a picture alebo inú prílohu cez Send file.
8. Ukončenie chatu s podporou vykonáte cez End customer service
Následne sa Vám zobrazí krátky dotazník na zhodnotenie poskytnutého servisu zo strany Aliexpress. Môžete a nemusíte ho vyplňovať.
Budeme radi keď sa s nami podelíte v komentároch o Vaše skúsenosti so zákazníckym servisom Aliexpress.
Prihláste sa na odber noviniek [newsletter_button id=1 label=“Prihlásenie na odber noviniek“] alebo notifikáciu na webe (zvonček v právom spodnom rohu), nech sa o nových informáciách hneď dozviete.
Pokiaľ sa chcete poradiť s ostatnými kupujúcimi na Aliexpress, tak sa pridajte do skupinky na Facebooku ALIEXPRESS – slovenská poradňa, skúsenosti, rady a tipy alebo sa zapojte do diskusie na webe Alirecenze.cz. Budeme radi, ak sa s nami podelíte o Vaše skúsenosti. Napíšte nám váš názor dole pod článok do komentára.