Kliknutím na tlačidlo Contact Now, Contact Seller alebo len Contact na ktorejkoľvek stránke začnete konverzáciu s predajcom:
Stránka produktu:
Stránka so zoznamom objednávok:
Stránka s podrobnosťami o objednávke:
Predajca na moje správy nereaguje. Čo mám urobiť?
Vzhľadom na rôzne časové pásmo a skokový objem objednávok počas nákupného festivalu nemusia predajcovia včas odpovedať.
Ak predajca neodpovie v primeranej lehote, môžete:
a) Nájsť iného predajcu
Pokiaľ predajca v primeranej lehote neodpovedal, odporúčame vám nájsť iného predajcu ponúkajúceho rovnaký produkt. Vyhľadáte si ho ľahko vďaka doplňku Aliexpress Superstar
b) Zrušiť objednávku
Ak v systéme vznesiete požiadavku na zrušenie objednávky, systém vašu objednávku zruší hneď, ako vyprší doba spracovania objednávky.
c) Otvorte spor
Ak nie ste spokojní s objednávkou alebo objednávka nedorazila, môžete požiadať o vrátenie peňazí otvorením sporu. Uistite sa, že ste tak urobili v rámci ochrannej lehoty kupujúceho.
- 61. Reklamácia / otvorenie sporu na Aliexpress – ako aktuálne postupovať
- 28. Ako fungujú zľavové kupóny na Aliexpress
- 39. História cien a porovnanie tovaru na Aliexpress
- 60. Ako vyfiltrovať produkty s dopravou Aliexpress Standard alebo Saver shipping na Aliexpress