Reklamácia ukončená, predajca po dohode nový tovar neposlal

Autor: Anita Paulovičová
pondelok, 27 februára, 2017

Komentáre: pridaj komentár.

Domov Diskusné Fóra Reklamácia tovaru – Open Dispute Reklamácia ukončená, predajca po dohode nový tovar neposlal

Táto téma obsahuje 0 odpovedí, má 1 hlas, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  Anita Paulovičová pred 4 rokmi.

Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
  • Autor
    Príspevky
  • #23830

    Anita Paulovičová
    Účastník (Participant)

    Zdravím Vás. Viete mi niekto pomôcť? Reklamovala som obal na mobil, neprišiel v kvalite akú som si predstavovala…s predajcom sme sa dohodli že pošle nový kus ale doteraz nič neposlal a vždy mi len napíše, že mám čakať…už sú to 3 mesiace…ide mi len o princíp… snažila som sa niekde na stránke nájsť miesto kde by som sa mohla na predajcu sťažovať…ale netuším ako to urobiť…ďakujem za každú radu.
    Anita

Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)

Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.






Aliexpress slovensky, recenzie, skúsenosti, nakupovanie z číny

Slovenský Aliexpress - v slovenčine

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Ako nakupovat na Aliexpress
Články Aliexpress
Dôležité
Doplnky
Elektronika
GearBest
Móda
Nákupy Čína
Nakupy z ciny
Vianoce
Značky