Spor je formulár, teda je žiaduce sa v ňom vyjadrovať čo najjednušeji. Väčšina vecí sa zaškrtne a do textu píšete len detaily sporu.
Navyše, ten spor posielate predajcovia, nie Aliexpressu, takže nejaké sťažovanie na predajcu priamo predajcovi postráda zmysel. Ten spor rieši kupujúci s predajcom a keď nie sú schopní nájsť kompromis, eskaluje spor na Ali, kde si ešte len môžete sťažovať na správanie predajcu.
Napísala by som krátko aký je problém s kvalitou (z textu som to nepochopila, ospravedlňujem sa), napr. „Jedno obliečky v poriadku, na druhom sú krivé švy“ alebo „obliečky prišli znečistené“ alebo „obliečky su iné než som objednala“. Vôbec sa nemusíte nijako rozpisovať, ide o formulár. Dôležité je priložiť 3 kvalitné fotky, na ktorých je predmet sporu dobre vidieť.
Predajca sa nebojte, tak Vám dá zlé hodnotenie, nazbierate veľa ďalších kladných, ktoré to vyváža. Hodnotenie kupujúceho je celkom k ničomu, Vy ste zákazník, takže keď nabudúce nakúpite, tak Vám predajca tovar musí dodať bez ohľadu na to, aké máte hodnotenia. Zlé hodnotenie Vám nijak neublíži.