62. Vrátenie peňazí z reklamácie na Aliexpress

Autor: Slovenský Aliexpress
utorok, 8 marca, 2022

Komentáre: pridaj komentár.

1 Hviezdička2 Hviezdičky3 Hviezdičky4 Hviezdičky5 Hviezdiček (366 hlasov, priemer: 4,97 z 5)
Loading...

V článku 61. Reklamácia a otvorenie sporu na Aliexpress – ako aktuálne postupovať ste sa dozvedeli, ako vyplniť reklamačný formulár na Aliexpress. V tomto návode sa pozrieme, ako ďalej reklamácia prebieha a kedy Vám budú vrátené peniaze.

 

Priebeh reklamácie

Po zahájení reklamácie určite sledujte jej priebeh v detailoch o danom produkte (Order details). Môže sa totiž stať, že predajca navrhne nejaké riešenie, ktoré sa Vám nebude páčiť a pokiaľ naň neodpoviete do daného limitu (napr. 2 dni), tak Aliexpress reklamáciu uzavrie s návrhom predajcu. Pokiaľ by Vám predajca ponúkol možnosť, ktorá Vám vyhovuje, tak ju môžete akceptovať a už nemusíte čakať na vyjadrenie Aliexpress. V tejto části máte ešte možnosť spor upravovať a nahrať ďalšie dôkazy, napr. o nefunkčnosti tovaru.

Naozaj záleží, aký tovar reklamujete. Ak je jasné, že Vám predajca zaslal zlú farbu oblečenia, tak môžete počítať s okamžitým schválením reklamácie. Aliexpress tieto jednoduché prípady schvaľuje veľmi rýchlo. Stačí priložiť dostatok fotografií, video a popísať Vašu reklamáciu.

Aliexpress zasahuje do reklamácie aj v prípade, že sa s predajcom nemôžete dohodnúť na riešení. Na základe Vašich informácií a následných odpovedí predajcu, Aliexpress rozhodne o výslednej sume na vrátenie. Je to z toho dôvodu, aby zákazníci nevytvárali falošné reklamácie. Zákazník, ktorý má veľa falošných reklamácií môže mu byť zablokovaný prístup na ďalšie nakupovanie na Aliexpress. Viac nájdete v článku Ako sa vyhnúť zrušeniu účtu na Aliexpress.

 

 

Vrátenie peňazí

Peniaze Vám budú vrátené za 3-20 pracovných dní. Záleží totiž aj na bankových procesoch Vašej banky. Túto informáciu vidíte aj pri reklamovanom produkte, viď obrázok nižšie. Platbu si vždy kontrolujte k dátumu, kedy ste robili objednávku.

V detailoch objednávky daného tovaru taktiež uvidíte stav vašej reklamácie. Dispute finished znamená, že reklamácia bola ukončená. V tlačidle Dispute finished nájdete aj históriu celej reklamácie.

 

Reklamace Aliexpress aktualni navod open dispute refund return 13 finished history

 

Informácie o vrátení Vašich peňazí nájdete v Refund information.

 

Reklamace Aliexpress aktualni navod open dispute refund return dispute finished 15a

 

História reklamácií

Všetky vaše reklamácie nájdete v záložke Refund & Return. Kliknutím na View history sa Vám zobrazí časová os Vašej reklamácie aj s jej výsledkom.

 

Reklamace Aliexpress aktualni navod open dispute refund return 12

S reklamáciami na Aliexpress máme veľmi pozitívne skúsenosti, takže sa nemusíte báť objednávať. Stačí vždy priložiť dôkazy o reklamovanom produkte a popísať Vašu reklamáciu. Keď by ste s výsledkom reklamácie nesúhlasili, tak môžete svoj spor eskalovať a podať odvolanie. Ako na to sa dozviete v ďalšom návode 63. Odvolanie a nesúhlas s výsledkom reklamácie na Aliexpress – Eskalácia sporu.

Prihláste sa na odber noviniek Prihlásenie na odber noviniek alebo notifikáciu na webe (zvonček v právom spodnom rohu), nech sa o nových informáciách hneď dozviete.

Pokiaľ sa chcete poradiť s ostatnými kupujúcimi na Aliexpress, tak sa pridajte do skupinky na Facebooku ALIEXPRESS – slovenská poradňa, skúsenosti, rady a tipy. Budeme radi, ak sa s nami podelíte o Vaše skúsenosti s reklamáciou z Aliexpress. Napíšte nám váš názor dole pod článok do komentára.

 

Reklamácia a Vaše skúsenosti






Odpovedať

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Aliexpress slovensky, recenzie, skúsenosti, nakupovanie z číny

Slovenský Aliexpress - v slovenčine



    Viac:
    Colna sprava 1.7.2021 dph clo aliexpress cina slovenska posta SK
    Prehľadne: Čo mám robiť, keď mi dorazí tovar po 1.7.2021?

    V článku Čo sa zmení od 1.7.2021 a ako sa vyhnúť vysokým poplatkom sme Vás informovali o tom, že od...

    Zavrieť