Aby ste mohli zrušiť nezaplatenú objednávku, tak sa musíte najprv prihlásiť a vstúpiť do svojich objednávok cez My Orders. Tu uvidíte zoznam objednávok, ktoré ste na Aliexpress vytvorili. Vyberte si objednávku, ktorú chcete zrušiť. Rušiť môžete ako objednávku zaplatenú, tak nezaplatenú.
Zrušenie nezaplatenej objednávky
Najskôr si ukážeme, ako zrušiť nezaplatenú objednávku. V pravej časti prehľadu objednávok kliknite na Cancel Order (zrušenie objednávky). Kliknutím sa nám objednávka otvorí a vidíte tu jej status – Awaiting payment (objednávka čaká na zaplatenie). My ju môžeme zaplatiť Pay now alebo počkať až sa objednávka po 20-tich dňoch nezaplatenie sama zruší.
V objednávke kliknite znovu na Cancel Order a vyskočí Vám okno, kde je potreba upresniť z akého dôvodu si objednávku prajete zrušiť:
- objednávku už nechcem, nemám záujem
- doba na vybavenie objednávky je príliš dlhá
- predajca zvýšil cenu v objednávke
- predajca nie je schopný prepraviť mojej objednávky podľa zvoleného spôsobu prepravy
- predajca neodpovedal na moju otázku (týkajúce sa tovaru alebo dopravy)
- tovar nie je na sklade
- iné dôvody
Prvé dva dôvody a iné dôvody nijako neovplyvňujú činnosť predajcu. Uvedením ďalších dôvodov je však predajca postihovaný od Aliexpress.
Vyberiete teda svoj dôvod zrušenia objednávky a kliknete na Submit. Tým sa zmení status objednávky na Finished a je tak ukončená.
Pokračujte v čítaní tohoto článku na stránke 2 a dozviete sa tiež Ako zrušit zaplatenú objednávku